Projekt:
Lace, night club
Lokacija:
Hotel Perla, Nova Gorica
Program:
Javni program, turizem
Naročnik:
HIT hoteli, igralnice, turizem d.d.
tip:
Prenova interierja
Objekt:
692,00 m2
Status:
Vabljeni natečaj
Klub je zasnovan kot 'brand' , ki ni samo nov prenovljen interier , temveč celostna blagovna znamka. V značilen 'image' kluba so povezani tako zasnova opreme prostora kot tudi program, grafična podoba , svetlobni efekti , uniforme osebja …
Do zadnjega detajla premišljena celota podobe kluba vzpostavlja močan trademark in z visokim nivojem opreme , programa ter vseh drugih delov celostne podobe tudi pridih ekskluzivnosti ter unikatnosti kluba.
Izhodišče zasnove kluba in posledično njegovo pozicioniranje na trg je programska ideja, ki marketinški in scenografski pristop k 'brandu' nadgrajuje z zasnovo prostora kluba , ki postane 'fantazijski svet' gostov, v katerem se udobno počutijo , obenem pa jim nudi zanimiva doživetja.