ideja zasnove je vzpostavitev fluidnega bivalnega prostora organiziranega okoli centralnega jedra , ki vsebuje servisne prostore. Krožno organizacijo prostora omogoča predvsem zasnova 'otroške dnevne sobe' , ki je prehodno povezana z bivalnim in spalnim delom. Spalnice so organizirane ob robu kot vzdolžni trakt ob zahodni strani stanovanja.
Centralno jedro je navzven nevtralen element v katerega je 'nevidno' integrirana vsa 'infrastruktura' stanovanja ( kopalnica, garderoba, omare, pralni stroj, peč....) . Zasnovano je kot enoten centralni pohištveni element. V percepciji notranjega bivalnega prostora tako ne obstajajo notranje zidane stene temveč samo krožno zasnovan bivalni prostor organiziran okoli centralnega 'kosa pohištva'
V zasnovi notranje opreme smo se odločili poudariti osnovno in redko videno kvaliteto bivalnih prostorov ; 3 m visok strop z vsemi okenskimi odprtinami do vrha in veliko steklenih površin. Izjemno svetel in zračen prostor ostane tudi motiv notranje opreme , ki je razen pomičnih kosov v celoti zasnovana in narejena po naročilu , tako, da so vsi potrebni prostori in omare nevidno integrirani v sklope opreme.
Celotna zasnova opreme sledi motivu svetlobe , vsi elementi vgradne opreme so zasnovani kot 3m visoki vertikalni moduli , ki sestavljajo notranje 'pohištvene zidove' , ki zaradi minimalistične zasnove kljub temu, da skrivajo uporabne prostore in površine delujejo kot enotne stene. Ravno tako so vsi kosi pohištva zasnovani s stiki pod kotom 45 stopinj in delujejo kot abstraktni kubusi ( predvsem osrednji kuhinjski otok, ki ga sestavljajo pasovi kamna, belega mediapana in paekanega pleksi stekla)
Istemu motivu sledi tudi izbor barv, ki ohranja svetel in zračen prostor interierja; vsi stenski elementi so bel barvan mediapan. Kot kontrast je izbran temnejši tlak – parket. V kopalnicah so tako tlak kot stene obložene z belim umetnim kamnom . Za posamezne barvne poudarke so izbrani rjavi toni komplementarnih barv, ki se navezujejo na tlak. Izbor posameznih kosov pomične opreme sledi enaki barvni shemi ( npr. velik kavč v dnevni sobi v barvnem tonu ne odstopa od tlaka in se zlije z podlago) . Kot izjema v preprosti barvni shemi se v predsobi in wc-ju uporabi za posamezne elemente furnir palisandra.
Nevtralna podlaga zasnove vgradnih kosov opreme ustvari na nek način 'galerijski ' prostor, kjer pridejo do izraza posamezni skrbno izbrani (stoli, miza..) in projektirani (omarica pri vhodu, nočne omarice..) kosi pohištva in luči. Tako ima vsak prostor stanovanja tako izbran pomični kos pohištva kot unikaten detajl , ki daje stanovanju identiteto ( npr. obešalniki v obliki vejic po celotni steni garderobe, perforiran vzorec v pultu wc-ja, ki služi dišavam , v kuhinjski otok integrirana 'vaza' v obliki vzorca lukenj v pultu, panel z rastlinskim motivom v tehniki sitotiska na steni dnevne sobe, nočne omarice iz jedkanega pleksi stekla z integrirano lučjo...)
Kot odziv na svetel dnevni prostor stanovanja je v sklopu opreme projektirana tudi nočna plast ambientalne svetlobe , ki je tehnično integrirana v vgradno opremo in podnevi 'nevidna' , ponoči oziroma zvečer pa tvori indirektno prijetno osvetlitev stanovanja To je doseženo z uporabo peskanega matiranega pleksi stekla, ki se podnevi zlije s strukturo mediapana in led diod ter fluorescenčnih cevi. Tu lahko omenimo kontinuiran pas luči okoli stenske omarice v dnevni sobi , ki služi kot ambientalna osvetlitev za gledanje televizije, pas luči v kuhinjskem otoku, ki osvetljuje mizo, luči v nočnih omaricah, led diode v nišah na hodniku in otroški dnevni sobi , linijsko osvetlitev pod stensko omarico v kopalnici...itd.
Idejo zasnove lahko povzamemo kot preprost nevtralen bivalni prostor , ki tvori svetel in urejen ambient s posameznimi ekskluzivnimi in unikatnimi detajli kot elementi identitete.