ZASNOVA STAVBNIH VOLUMNOV-ideja dvojčkov (dva stolpa-dva trga)
Znotraj širšega območja pozidave lahko razberemo različne tipološke vzorce in smeri pozidav, tako da ne bi mogli govoriti o prevladujoči smeri pozidave ali prevladujočem morfološkem vzorcu, na katerega bi bilo smiselno nasloniti celotno urbanistično zasnovo novega kompleksa. Zato smo pri zasnovi novih stavbnih volumnov izhajali iz različnih robnih pogojev ter prednostno obravnavali oblikovanje javnih - zunanjih prostorov. Tako smo celotno območje, ki sicer tvori urbanistično funkcionalno celoto razdelili na dve fazi gradnje, pri tem pa posamezna faza deluje kot urbanistično zaključena funkcionalna enota.
Urbanistično zasnovo tvorita dve volumenski masi, ki se v “svojem urbanem težišču” zaključita z verikalnima poudarkoma. Poimenujemo ju severni in južni objekt, pri čemer je severni objekt predviden kot prva faza izgradnje, južni objekt pa kot druga faza izgradnje. V urbanistično arhitekturnem smislu sta masi enakovredno zasnovani, kot “arhitekturno-urbanistični dvojček”, pri čemer pa se posamezna volumna odzivata na različne robne pogoje in smeri pozidave. Parterne etaže so torej kompaktno zasnovane kot dva enovitna objekta, pri čemer ima pritlična etaža bolj prehoden značaj, tako da je dostopna iz vseh smeri dostopa. Obe volumenski masi se s svojima tlorisnima gabaritoma v parternih etažah podstavka ( P+2) prilagajata različnim robnim pogojem in smerem pozidave, v svoji vertikalni nadgradnji v etažah (3 do 9+M) pa želita odgovoriti na zahtevo po oblikovanju novega poudarka v mestni sliki in se nekoliko “dvigniti” nad vertikalni gabarit okoliških objektov. Predviden maximalen gabarit novih objektov s svojima stolpoma zato višinsko preseže objekte v neposredni bližini z maksimalno predvideno višinsko koto objektov 373.75m.n.v. oz. +39.25. Oba stolpa sta v svojih zaključkih specifično oblikovana, kar dodatno prispeva k prepoznavni urbanistično arhitekturni podobi kompleksa.
Novi kompleks tako vzpostavi novo vizualno referenco v veduti mesta, kar je pomembno , saj predstavlja zaradi svoje lege ob robu mesta in ob glavnih prometnih vozliščih ( avtobusna in železniška postaja , javno pakirišče) tudi prvi stik z mestom.